03537276200 info@crocodile.ir برای سفارش یا خرید محصولات با ما تماس بگیرید

معرفی صنایع استفاده کننده از نایلون شیرینک

نایلون شیرینک یا فیلم های تک لایه و چندلایه پلی اتیلن در صنایع مختلف بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله مهمترین صنایع استفاده کننده از نایلون های شیرینک می توان به صنایع غذایی و نوشیدنی و صنایع صنعتی بسته بندی نام برد.

استفاده از نایلون شیرینک در صنایع غذایی و نوشیدنی:

حتما پک های شش تایی یا دوازده تایی اب معدنی یا انواع نوشیدنی را دیده اید که با یک نایلون ضخیم پک شده اند. بنابراین اولین و مهترین صنعت در استفاده از نایلون های شیرینگ صنایع غذایی و نوشیدنی هستند. اب معدنی، انواع نوشابه، انواع نوشیدنی قوطی، محصولات لبنی و …. با استفاده از نایلون های شیرینک بسته بندی و عرضه می شوند.

استفاده از نایلون شیرینک در صنایع کاشی و سرامیک:

سرامیک ها و کاشی های حمام یا انواع سنگ ها و تزئینات ساختمانی به صورت پک های چندعددی عرضه می شوند. این پک ها با استفاده از نایلون شیرینک محافظت و بسته بندی می شوند. بنابراین یکی از صنایع دیگری که از نایلون های شیرینک استفاده می کند صنایع کاشی و سرامیک است.

استفاده از نایلون شیرینک در دیگر صنایع:

عموما از نایلون های شیرینک در انواع صنایعی که نیاز به بسته بندی دارند استفاده می شود. به طور مثال صنایع بهداشتی، صنایع ارایشی، صنایع دارویی و …. همگی برای پک کردن بسته بندی های خود از نایلون های شیرینک استفاده می کنند.

 

شرکت کیان پلاست مهر آریا مفتخر است که با اعلام امادگی در تولید یکی از بهترین انواع فیلم های تک لایه و چندلایه(نایلون شیرینک) اماده ثبت سفارش و تامین نایلون مورد نیاز برای انواع صنایع مورد استفاده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است!