03537276200 info@crocodile.ir برای سفارش یا خرید محصولات با ما تماس بگیرید

ویژگی های فیلم تک لایه و چندلایه نایلون شیرینک

نایلون شیرینک به صورت تک لایه و چندلایه تولید می شود. عموما نایلون های شیرینگ چند لایه از استحکام بالاتری برخوردارند و صرفه جویی بالاتری نسبت به نایلون های تک لایه دارند. در این مطلب ما تفاوت های عمده نایلون شیرینک تک لایه و چندلایه را باهم بررسی میکنیم.

قبل از هر چیز لازم است بدانید پلاستیک هایی که با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود نوع های بسیار گوناگونی دارند. یکی از انها که برای بسته بندی حرارتی استفاده می شود نایلون شیرینک نام دارد که خود می تواند از یک لایه تا چند لایه تولید شود.

ویژگی های نایلون تک لایه شیرینک

در نایلون های تک لایه فیلمی از یک نوع پلاستیک مانند پلی‌اتیلن با ضخامت و عرض مورد نیاز مشتریان تولید می‌شود. بسته بندی در این نوع فیلم ها بسیار ساده است و نسبت به نیاز مشتری ابعاد و ضخامت مورد نیاز محاسبه و تولید می شود. نایلون های شیرینک تک لایه از شفافیت و کشسانی مناسبی برخوردارند اما به خوبی و قدرت فیلم های چندلایه نستند با این حال از شیرینک های چندلایه در بسته بندی انواع محصولات در ابعاد مختلف استفاده می شوند.

ویژگی های نایلون سه لایه شیرینک

نایلون های شیرنک سه لایه از شفافیت درخشندگی بالایی برخوردارند و از نظر وزنی و صرفه جویی در مصرف نیز بهتر هستند. فیلم پلی اتیلن بر اساس وزن و طول به فروش می رسد و این به معنای صرفه جویی مالی قابل توجه است. به علاوه، به دلیل کاهش ضخامت در فرآیند بسته‌بندی، خریداران فیلم بیشتری در یک رول دریافت می‌کنند که به معنای تغییر کمتر رول، نیاز کمتر به فضای ذخیره‌سازی و ضایعات بسته‌بندی کمتر است.

نتیجه گیری:

فیلم های یک لایه یا چندلایه شیرینک هر کدام ویژگی های بسیار خوبی برای بسته بندی محصولات دارند. فیلم های چندلایه از استحکام بیشتری برخوردارند ولی به این معنی نیست که فیلم های تک لایه از استحکام خوبی برخوردار نباشند و هر کدام از این فیلم های جایگاه ویژه خود را در صنایع بسته بندی ایفا میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاکنون دیدگاهی ارسال نشده است!